Om meg

Jeg har to andre blogger der du kan lese mer om meg og mine aktiviteter:

Motorsykkeleventyret
Kampsporteventyret


En kort introduksjon 
Jeg er opprinnelig fra Levanger i Nord-Trøndelag, men flyttet derfra allerede i 1995 da jeg begynte studiene mine. I 1998 ble jeg ferdig utdannet som Høgskolekandidat i bioteknologi, og jobbet som prosjektmedarbeider hos Axis-Shield ASA fram til jeg hadde en motorsykkelulykke i 2003.

Etter at jeg ble ryggmargsskadet har jeg tatt videre utdanning både innen økonomi og ledelse, HMS og yrkeshygiene, og jobber i dag på St. Olavs Hospital som bioingeniør.

På fritiden trener jeg kampsport, nærmere bestemt Makotokai Karate i Trondheim Karateklubb, og i perioden 1.juli 2017 - 30.juni 2018 ledet jeg prosjektet #hjulbeintkampsport. I dette prosjektet laget vi blant annet denne videoen - "Veien til selvtillit":


Jeg begynte på et selvforsvarskurs høsten 2012, og har trent karate siden 2013. Sommeren 2017 tok jeg svart belte i karate MWS - Makotokai Wheelchair System. Februar/mars 2017 hadde jeg en intensiv treningsperiode sammen med min mester i Italia, og perioden oktober 2017 - oktober 2018 bodde jeg i Italia der jeg trente kampsport mens jeg jobbet med prosjektet ovenfor. Jeg er også deltakende i å utvikle et eget offentlig program for Makotokai karate for rullestolbrukere.

Gjennom kampsporten har jeg fått et ønske om å undervise og engasjere flere rullestolbrukere til å trene kampsport, og har derfor valgt å lage meg dette lille firmaet - "Wheeltofight" der jeg vil tilby mine tjenester. Mine tjenester kan du, naturlig nok, lese mer om under innlegget Mine tjenester.